فاران سنگ
خانه / سنگ ساختمانی / صادرات سنگ ساختمانی | خرید عمده بهترین برند ها در بازار

صادرات سنگ ساختمانی | خرید عمده بهترین برند ها در بازار

صادرات سنگ ساختمانی یکی از درآمدزاترین نوع صادرات برای کشور ما به شمار می رود. ایران سالانه مقادیر زیادی انواع سنگ های ساختمانی و تزئینی به کشورهای اروپایی از جمله چین، هندوستان، عراق، استرالیا و… صادر میکند. به همین علت صادرات سنگ های تزیینی و ساختمانی بعد از صادرات نفت، یکی از درآمدزاترین و ارزآورترین صادرات است.

در ایران معادن سنگ مرمریت، تراورتن، چینی، گرانیت و … به وفور وجود دارد. کشور چین یکی از بزرگترین وارد کنندگان سنگ ایران است که سنگ را به صورت خام از کشور ما خریداری می کند.

صادرات سنگ ساختمانی | خرید عمده بهترین برند ها در بازار

لیست بهترین تولید کنندگان سنگ ساختمانی در کشور

لیست بهترین تولید کنندگان سنگ ساختمانی در کشورشهرستان بیرجند در لیست بهترین تولیدکنندگان سنگ ساختمانی در کشور قرار میگیرد زیرا از معادن سنگ این شهرستان، سنگ هایی با بیش از سی طیف رنگی در حال استخراج می باشد.

وجود ذخایر غنی انواع سنگ های تزیینی و ساختمانی در شهرهایی چون آذر شهر، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، زنجان، قزوین، همدان و … ایران را به صادر کننده ی قدرتمندی در دنیا تبدیل کرده است.

صادرات سنگ مرمر سالانه ارز زیادی را وارد کشور می کند. یکی دیگر از تولید کنندگان سنگ های تزیینی و مرمریت، شهرستان محلات است. همچنین بزرگ ترین معادن سنگ تراورتن نیز در این شهرستان می باشد.

راهنمای صادرات انواع سنگ های ساختمانی

راهنمای صادرات انواع سنگ های ساختمانیبا کمک راهنمای صادرات انواع سنگ های ساختمانی می توان نحوه ی صادرات و مبالغ هنگفت وارد شده ی ارز به کشور را با جزئیات بیشتری ملاحظه کرد. سنگ صادراتی اصفهان، یکی از نمونه سنگ های با کیفیت و پرطرفدار در خاورمیانه است زیرا در کارخانه های مجهز و با به روز ترین ماشین آلات فرآوری می شود.

سنگ کوپ یا همان بلوک، همان سنگ های مکعبی شکل به صورت مکعب مربع یا مکعب مستطیل می باشد که از دل معدن به صورت خام جدا شده و برای برش خوردن و فرآوری شدن به کارخانه ها برده می شوند. صادرات کوپ سنگ نیز، جایگاهی ویژه در کشور ما دارد و سالانه مقادیر زیادی سنگ کوپ به کشورهای مختلف از جمله چین و روسیه و عراق صادر می شود.

بازار فروش سنگ های ایرانی در کشور های همسایه

بازار فروش سنگ های ایرانی در کشور های همسایهراهنمای صادرات سنگ به ما نشان می دهد که بازار فروش سنگ های ایرانی در کشورهای همسایه بسیار پر رونق است. کشور ما به اغلب کشورهای همسایه سنگ های ساختمانی تزیینی و همچنین سنگ های مرمر صادر می کند.

شهرستان محلات در کشور ما یکی از شهرهایی است که بیشترین معادن سنگ را در خود جای داده است و سالانه مقادیر زیادی انواع سنگ های مرمر و تزیینی از این معادن استخراج و به کشورهای مختلف صادر می شود.

بیش از شصت درصد معادن سنگ تراورتن در این شهرستان جای گرفته و همچنین دوازده درصد معادن سنگ تراورتن در دنیا، در این شهرستان قرار دارد. به دلیل کیفیت بالای سنگ های این معادن، برخی از آن ها ثبت جهانی شده اند. صادرات سنگ ساختمانی فرآوری شده به کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، ترکیه، گرجستان انجام می شود اما اغلب صادرات کشور به صورت سنگ کوپ است.

صادر کنندگان عمده سنگ مرمر ایرانی

صادر کنندگان عمده سنگ مرمر ایرانیصادر کنندگان عمده سنگ مرمر ایرانی، محصولاتی چون سنگ مرمریت کرج، یزد، اصفهان، محلات، آذربایجان و … می باشند. صادرات سنگ علاوه بر اشتغال زایی درآمد زیادی حاصل می کند. صادرکنندگان سنگ، این محصول را به صورت فرآوری شده و خام صادر می نمایند.

به دلیل اینکه کشور ما انواع سنگ را با رنگ های متنوع و خاص از معادن خود استخراج و با دستگاه های پیشرفته فرآوری می کند بازار خوبی را در صادرات سنگ پیدا نموده است. در نتیجه مورد توجه خریداران خارجی قرار گرفته است.

پروژه های عظیم ساختمانی در کشورهایی همانند کشورهای حاشیه ی خلیج فارس و ترکیه بازار خوبی را برای صادرکنندگان سنگ های ساختمانی و تزئینی در کشور ایران بوجود آورده است زیرا ساخت و ساز در این کشورها به صورت انبوه سازی می باشد به همین علت این کشورها نیازمند بازاری همچون ایران هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار سنگ ساختمانی | فروش بهترین نمونه های موجود در بازار

بنا به درخواست بسیاری از افراد از نمونه های زیبای مورد استفاده در نمای ساختمان ها بازار سنگ ساختمانی از اهمیت خاصی در کشور مان برخوردار می باشد. مرکز های متعددی

دیدگاهتان را بنویسید